Якщо у Вас немає готового дизайну, ми допоможемо розробити Вам макет із різними варіантами на Ваш вибір.
Якщо немає логотипу у векторному вигляді, то до вартості макета додається промальовування логотипу у векторі. Ціна прораховується індивідуально.
Потрібно щось видалити або додати на готовому макеті (за умови, що макет у векторному вигляді)
У вартість входить підготовка рекламного макета згідно з ТЗ (технічне завдання) замовника та три коригування підготовленого дизайнером макета.
Починаючи з четвертого коригування макета ціна кожної +25% від початкової вартості макета
1.Рід діяльності
(наприклад: магазин дитячих товарів, готель тощо)
2.Переважні кольори
(наприклад: будь-який колір крім зеленого або червоного, синій бажано)
3.Можливе або бажане розташування елементів
(наприклад: логотип зверху праворуч, текст знизу зліва)
4.Вкажіть, де і яка персоналізація повинна бути
(наприклад: штрих код у правому нижньому кутку, акції, знижки на звороті, логотип - об'ємні елементи з акрилу або гравіювання)
4.Напишіть, який текст має бути на макеті, де з якого боку.
(наприклад: логотип по центру та якомога більше, телефон внизу та жирним шрифтом)