Чому виготовлення зовнішньої реклами є таким актуальним і затребуваним в наші дні? Для того, щоб відповісти на це питання, потрібно спочатку розібратися: що таке реклама, зовнішня реклама, кому вони потрібні і навіщо.
Безумовно, обсяг інформації, що стосується цієї теми, дуже великий. Але! Достовірність полягає в тому, що зовнішня реклама – це маст-хев (з англ. «Must have» – те, що обов'язково повинно бути) будь-якого бізнесу, будь-якої фірми чи організації, яка або здійснює торговельну діяльність, або надає певні послуги.
Відповідь очевидна: все разом і одночасно! Тому що поняття «реклами» має на увазі напрямок маркетингових комунікацій, яка поширює інформацію про об'єкт з метою залучення уваги до нього.
А оскільки будь-який бізнес постійно претендує на увагу клієнта і його прихильність, – без зовнішньої реклами в будь-якому випадку не обійтися!
І до ствердної відповіді на це питання Вашого потенційного клієнта в першу чергу повинна підштовхнути саме зовнішня реклама, яку Ви оберете.
Зовнішня реклама (інші назви - outdoor-реклама, «out-of-home» або ООН, «наружка» на російський манер) – це комерційна реклама, розрахована на візуальне сприйняття споживача, який в обмін на товар чи послугу принесе прибуток.
У компанії зі ЗМІ та поліграфічною рекламою «наружка» належить до традиційних видів реклами сегмента ATL, що об'єднує комплекс заходів по просуванню товарів та послуг.
Outdoor-реклама – це високоефективний канал подачі рекламного повідомлення в текстовому і графічному вигляді. Локалізується на спеціальних стаціонарних або пересувних тимчасових конструкціях поза місцем продажу товару, виключно на вуличній, відкритій місцевості – на зовнішніх поверхнях будинків, над проїзними частинами вулиць і доріг.
До сегменту outdoor-реклами також відносяться і деякі універсальні види реклами інтер'єрної (POS).
З урахуванням урбанізації і «напруження пристрастей» в конкуренції «обрекламлених» площ стає все більше і більше. В умовах нестачі вільного місця іноді локаціями рекламоносіїв стають навіть дерева. І цьому є своє пояснення.
Виготовлення зовнішньої реклами повністю забезпечує зовнішнє оформлення будь-якій торговельній точки, яке не можна не помітити. Зовнішня реклама є і візитівною карткою фірми, і рушійною силою зростання її продажів. А також:
Плюс – до всього вищепереліченого важливо відзначити її дизайнерський внесок в оформлення однотипних міських ландшафтів. Адже часто барвисті і оригінальні outdoor-носії мають не тільки високу функціональність, а й естетичну цінність. Так як вони і прикрашають простір, і радують око.
Для того щоб заявити про себе гідно і достойно позиціонувати далі! Помилково вважати, що гарна якість товарів, обслуговування на належному рівні і лояльна цінова політика – це основна запорука успіху в бізнесі. Адже перш ніж клієнт добереться до них, у Вашому з ним знайомстві дуже важливий елемент його першого враження, яке якраз таки і створює зовнішня реклама.
Тут можна провести певну аналогію. З метою запилення, на початковому етапі квіти приваблюють бджіл саме яскравим забарвленням, що контрастує з навколишнім зеленим середовищем. А вже потім – наявністю пилку і нектару, в яких, як раз, бджоли і зацікавлені. Як бачите, навіть у природи є свої маркетингові хитрощі!
Тому, всілякі конструкції зовнішньої реклами (вивіски, лайтбокси, тощо), – це той самий «одяг», за яким в першу чергу споживач оцінює Вас, нехай навіть за лічені секунди. І якщо цей «одяг» оригінальна, естетична та резонує з його сприйняттям – його бажання стати Вашим клієнтом не змусить на себе довго чекати!
Отже, процес виготовлення будь-якого рекламоносія важливо і потрібно довіряти тільки професіоналам, які не просто вислухають Вас, але і зрозуміють Ваші побажання і ідеї, сприяючи їх 100% реалізації!
У рекламному агентстві «Ташута» знають відповідь на це питання не з чуток, а з власного багаторічного досвіду. Коли ми тільки запускали виробництво зовнішньої реклами, ми самі навіть не уявляли: яких масштабів досягне рівень нашого підприємства і як багато різних складних проектів нам пощастить реалізувати!
Рекламне виробництво – це ширша галузь, яку дуже «люблять» інновації, тому що в неї постійно впроваджуються: новітні технології, матеріали і розвиваючі методи самовираження. Звісно ж, ми не стоїмо осторонь від цих інновацій і точно знаємо, що зовнішня реклама повинна:
У свою чергу поділяються на: плоскі рекламні букви, об'ємні букви з підсвічуванням і без підсвічування. Підходять як для фасадних, так і інтер'єрних локацій. Дуже виразний і досить недорогий вид реклами, який добре виглядає і в поєднанні з іншими плоскими рекламоносіями (напр., табличками), і в якості окремо розташованих конструкцій. Відмінно дублюють фірмову символіку, можуть бути будь-яких розмірів, довговічні. |
Дуже популярний і доступний варіант, що дозволяє вигідно виділити і саму торговельну точку, і реалізовані товари. Не потребує великого бюджету і тривалих часових витратах. Може бути двох видів: оформлення вітрин повнокольоровим друком або самосклеювальними вініловими плівками, які дуже легкі в демонтажі. У першому випадку виходить глибоке насичене зображення з ідеальною передачею кольору. За допомогою плівок можна нанести будь-яку інформацію (вирізається на плотері), що особливо актуально для короткострокових акцій, знижок і т.п. |
Один з найдоступніших і високоефективних «представників» зовнішньої реклами у вигляді плаката або щита, який кріпиться на фасад будівлі, дах або взагалі над проїзною частиною. Прямокутне полотно з вінілової тканини, натягнутої на каркас. Може використовуватися і всередині приміщень, розташовуючись на різній, досить великій висоті. Головне достоїнство банера – великі габаритні розміри, які забезпечують хорошу читаність навіть з далеких відстаней. |
Вид великоформатної реклами на фасадах будівель, величезний плакат з повнокольоровим друком у вигляді вінілового полотна або сітки на металевій конструкції, яка, в свою чергу, прикріплена до стіни. Габарити обмежуються тільки площею стін будівлі і її архітектурними особливостями. Не помітити брандмауер не можна – і в цьому його головна перевага. |
Свого роду – «бейджик» підприємства, що локалізується безпосередньо на місці його розташування. Виготовляється у вигляді невеликого рекламного щита, що відображає важливу інформацію (назва, графік роботи і т.п.). Обов'язковий атрибут кожної фірми. Можуть також відображати фірмову символіку. Виконують ідентифікаційну, навігаційну та іміджетворну функції. |
Лайтбокс являє собою світловий короб з передньою панеллю з оргскла і задньої – з металу або ПВХ. Має начинку зі світлодіодів, які забезпечують рівномірне засвічення всієї поверхні. Форма і розмір можуть бути будь-якими. Досить недорогий іміджевий рекламоносій з тривалим терміном експлуатації, помітний і в темний час доби. Може бути підлогового виду, настінного і підвісного. Залежно від матеріалу виготовлення підходить і для вуличного використання, і для внутрішнього.. |
Один з найбільш масових видів світлової реклами. Електронний девайс з ПЗ на основі світлодіодної матриці, що генерує інформацію (статично і динамічно) за допомогою дистанційного керування. Рухомий світлодіодний рядок має дуже широку сферу застосування. Підходить для експлуатації всередині приміщень і на вулиці (завдяки вологозахищеним і морозостійким елементам конструкції). |
Поняття «акрилайт» має на увазі тонку світлову панель з торцевим підсвічуванням. Це один з найбільш ультрасучасних, ефектних і ефективних рекламоносіїв, принцип роботи якого заснований на союзі акрилового скла і світла. А точніше – на проектуванні світла від стрічки з LED-модулями на прозору скляну поверхню з вигравіруваною інформацією. Компактний і універсальний в розміщенні (є підлоговий, настільний, настінний і підвісний тип). Фреймлайти – ультратонкі прямокутні лайтбокси, які передбачають повне підсвічування змінного зображення (постера) за периметром. Мають легку вагу завдяки рамці з анодованого алюмінію. Дуже стильні і вишукані рекламно-інформаційні конструкції з широким габаритним рядом поруч із великою сферою застосування. |
Відносяться до категорії виносних конструкцій («мимохід», «стрітлайн», «спотикач»). Являє собою рекламну розкладачку в вигляді стоячого щита на опорі з інформаційним полем на одній або двох сторонах. Це – і навігатор, і інформатор, і просто іміджевий атрибут, який розміщують біля входу у фірму. Має різні типи конструкції і різні способи нанесення інформації. Переваги: мобільність, довговічність і доступна ціна. |
Виготовляється одно- або двосторонній щит з рекламним полем великих розмірів з локацією на стовпі або у вигляді окремої конструкції на металевих опорах. Класичний білборд – щит з розміром 3х6. Є і складні конструкції в кілька ярусів або під кутом. Основне місце розташування – жваві вулиці, автомагістралі. Рекламні щити розраховані на привернення уваги як транспортного, так і пішохідного потоку. Виготовляються з атмосферостійких і удароміцних матеріалів. |
Дійсно, варто виділити і розмежувати виробництво реклами на основі неонового газу і LED-модулів. Так склалося, що світлодіоди скинули неон з трону рекламного бізнесу завдяки своїм очевидним перевагам, підкріпленим постійним здешевленням.
Але! З огляду на той факт, що світлова подача інформації лідирує за рівнем ефективності і ефектності, неонова реклама все одно залишається затребуваною, незважаючи на прогрес і впровадження нових технологій.
Особливо неон «рулить» там, де є необхідність у створенні ретро-атмосфери в дусі диско або Лас-Вегаса – одного з найбільш ілюмінованих міст світу, який потопає в океані неонових підсвічувань і реклами.
Але трубки з неоном досить крихкі, сильно «тягнуть» електроенергію і вимагають постійного техобслуговування.
Світлодіоди мають ширшу сферу застосування і універсальні у використанні (реклама, декор тощо). Світлодіодні конструкції розміщують і всередині, і зовні приміщень.
Звичайно ж – у нас! Здійснити виготовлення реклами «під ключ» – це як піднятися вгору по трьом сходинкам, на яких знаходяться: дизайн, виробництво і монтаж. Причому підніматися потрібно впевнено, уникаючи помилок, і як наслідок – зайвих грошових витрат і втрати часу.
Тому, якщо Вас цікавить зовнішня реклама (ціни на неї) і Ви хочете замовити саме якісний продукт, – наша рекламно-виробнича компанія готова надати Вам комплексне обслуговування на належному рівні.
Тому ми завжди відповідально підходимо до виконання кожного етапу у виконанні замовлення.
А точніше від наших кваліфікованих монтажників. Адже у нас Ви може замовити не тільки виготовлення зовнішньої реклами. Але і послугу її якісного, надійного монтажу з урахуванням дотримання всіх правил безпеки. За нього ми теж несемо повну відповідальність, виконуючи свою роботу на належному рівні. Цією темою ні в якому разі не можна нехтувати, тому що від якості монтажу конструкції безпосередньо залежить її довговічність, зносостійкість і зручність експлуатації. Монтаж зовнішньої реклами (вивісок, лайтбоксів і т.д.) починається з ретельних вимірів нашими фахівцями місця установки з урахуванням особливостей поверхні і підбору кріплень під неї. Якщо для установки потрібна додаткова конструкція (як це буває в деяких випадках), ми теж можемо її виготовити. Безумовно, процес монтажу пов'язаний з ризиком, тому що передбачає перебування на великій висоті (особливо – при установці банерів, брандмауерів на фасади будівель, дахи тощо) і контакт зі світлодіодним обладнанням. І будь-яка допущена помилка, нехай навіть невелика, може обернутися катастрофою. Але наші досвідчені висотники відмінно орієнтуються в подібного роду питаннях. Тому довіртеся професіоналам і будьте впевнені: всі роботи будуть виконані за вищим розрядом. |
Наше рекламне агентство гарантує, що зовнішня реклама, замовлена у нас, Вас не розчарує!
Адже після 20 років ми твердо стоїмо на ногах і навіть вже маємо свою власну торгову марку! Все завдяки старанній праці, досвіду і замовникам, які довірили нам свої проекти. Так чому б і Вам не стати одним з них!
1. Відділ широкоформатного друку
2. Відділ поліграфічного друку
3. Відділ плотерної порізки та поклейки плівки
4. Відділ збирання конструкцій
5. Відділ зварювання
6. Відділ розкрою ДСП, МДФ
7. Відділ фрезерної порізки
8. Відділ лащерно-гравіювальних робіт
9. Відділ гальваністичного покриття та фарбування