Чому виготовлення зовнішньої реклами є таким актуальним і затребуваним в наші дні? Для того, щоб відповісти на це питання, потрібно спочатку розібратися: що таке реклама, зовнішня реклама, кому вони потрібні і навіщо.

Безумовно, обсяг інформації, що стосується цієї теми, дуже великий. Але! Достовірність полягає в тому, що зовнішня реклама – це маст-хев (з англ. «Must have» – те, що обов'язково повинно бути) будь-якого бізнесу, будь-якої фірми чи організації, яка або здійснює торговельну діяльність, або надає певні послуги.

Реклама: невід'ємна частина сучасного життя, потужна індустрія або вірний спосіб впливу на масову аудиторію?

Відповідь очевидна: все разом і одночасно! Тому що поняття «реклами» має на увазі напрямок маркетингових комунікацій, яка поширює інформацію про об'єкт з метою залучення уваги до нього.

Нижче хочемо привести кілька цікавих фактів.

  • Появі реклами сприяв розвиток товарно-грошових відносин: в умовах конкурентної боротьби товарні та фінансові ринки просто не могли без неї обійтися.
  • Першими «рекламщиками» насправді були стародавні єгиптяни, які кріпили на вулиці папірусні сувої і вощені дощечки з оголошеннями (напр., щодо продажу раба). Вже не кажучи про древніх греків, які повідомляли людям про майбутні Олімпійські ігри за допомогою дерев'яних табличок.
  • Отже, історія зовнішньої реклами йде корінням в стародавні часи. А XX століття взагалі стало «століттям реклами», ознаменованим глибокими змінами і нововведеннями, як в її організації, так і в технологіях виробництва.
  • Навіть саме значення слова реклама розкриває суть всього процесу, тому що походить від латинського слова «reclamare» – «викрикувати». Англійський аналог: слово «reclaim», де префікс «re» позначає повторність дії, а дієслово «claim» – вимагати, претендувати.

А оскільки будь-який бізнес постійно претендує на увагу клієнта і його прихильність, – без зовнішньої реклами в будь-якому випадку не обійтися!

«Купувати чи не купувати?» - ось в чому питання!

І до ствердної відповіді на це питання Вашого потенційного клієнта в першу чергу повинна підштовхнути саме зовнішня реклама, яку Ви оберете.

Зовнішня реклама (інші назви - outdoor-реклама, «out-of-home» або ООН, «наружка» на російський манер) – це комерційна реклама, розрахована на візуальне сприйняття споживача, який в обмін на товар чи послугу принесе прибуток.

У компанії зі ЗМІ та поліграфічною рекламою «наружка» належить до традиційних видів реклами сегмента ATL, що об'єднує комплекс заходів по просуванню товарів та послуг.

Outdoor-реклама – це високоефективний канал подачі рекламного повідомлення в текстовому і графічному вигляді. Локалізується на спеціальних стаціонарних або пересувних тимчасових конструкціях поза місцем продажу товару, виключно на вуличній, відкритій місцевості – на зовнішніх поверхнях будинків, над проїзними частинами вулиць і доріг.

До сегменту outdoor-реклами також відносяться і деякі універсальні види реклами інтер'єрної (POS).

З урахуванням урбанізації і «напруження пристрастей» в конкуренції «обрекламлених» площ стає все більше і більше. В умовах нестачі вільного місця іноді локаціями рекламоносіїв стають навіть дерева. І цьому є своє пояснення.

Переваги зовнішньої реклами та її функції

Виготовлення зовнішньої реклами повністю забезпечує зовнішнє оформлення будь-якій торговельній точки, яке не можна не помітити. Зовнішня реклама є і візитівною карткою фірми, і рушійною силою зростання її продажів. А також:

  • інформує про наявність фірми, виділяючи серед конкурентів;
  • формує імідж компанії і надалі підтримує його;
  • позиціонує товари і вигоду, пов'язану з їх придбанням, тим самим стимулюючи попит на них;
  • має широке охоплення аудиторії з високим показником частотності і можливістю орієнтації на певну цільову групу;
  • у вдалій комбінації з іміджевою внутрішньою рекламою, так званими POS-матеріалами (від англ. «point of sales» – місце продажу), створює синергичний ефект (1 + 1 = 3), підвищуючи шанси на успіх.

Плюс – до всього вищепереліченого важливо відзначити її дизайнерський внесок в оформлення однотипних міських ландшафтів. Адже часто барвисті і оригінальні outdoor-носії мають не тільки високу функціональність, а й естетичну цінність. Так як вони і прикрашають простір, і радують око.

З якою метою власники бізнесу звертаються в агентство зовнішньої реклами?

Для того щоб заявити про себе гідно і достойно позиціонувати далі! Помилково вважати, що гарна якість товарів, обслуговування на належному рівні і лояльна цінова політика – це основна запорука успіху в бізнесі. Адже перш ніж клієнт добереться до них, у Вашому з ним знайомстві дуже важливий елемент його першого враження, яке якраз таки і створює зовнішня реклама.

Тут можна провести певну аналогію. З метою запилення, на початковому етапі квіти приваблюють бджіл саме яскравим забарвленням, що контрастує з навколишнім зеленим середовищем. А вже потім – наявністю пилку і нектару, в яких, як раз, бджоли і зацікавлені. Як бачите, навіть у природи є свої маркетингові хитрощі!

1

Тому, всілякі конструкції зовнішньої реклами (вивіски, лайтбокси, тощо), – це той самий «одяг», за яким в першу чергу споживач оцінює Вас, нехай навіть за лічені секунди. І якщо цей «одяг» оригінальна, естетична та резонує з його сприйняттям – його бажання стати Вашим клієнтом не змусить на себе довго чекати!

Отже, процес виготовлення будь-якого рекламоносія важливо і потрібно довіряти тільки професіоналам, які не просто вислухають Вас, але і зрозуміють Ваші побажання і ідеї, сприяючи їх 100% реалізації!

Якою має бути зовнішня реклама?

У рекламному агентстві «Ташута» знають відповідь на це питання не з чуток, а з власного багаторічного досвіду. Коли ми тільки запускали виробництво зовнішньої реклами, ми самі навіть не уявляли: яких масштабів досягне рівень нашого підприємства і як багато різних складних проектів нам пощастить реалізувати!

Рекламне виробництво – це ширша галузь, яку дуже «люблять» інновації, тому що в неї постійно впроваджуються: новітні технології, матеріали і розвиваючі методи самовираження. Звісно ж, ми не стоїмо осторонь від цих інновацій і точно знаємо, що зовнішня реклама повинна:

  • акцентувати на собі увагу;
  • бути лаконічно зрозумілою;
  • легко запам'ятовуватися;
  • бути оригінальною і виділятися;
  • викликати інтерес і інтригувати.

На сьогоднішній день відомо вже понад півсотні видів зовнішньої реклами!

Але ми склали для Вас невеличкий «хіт-парад» найбільш затребуваних і популярних серед них.

1. Об'ємні букви

2

У свою чергу поділяються на: плоскі рекламні букви, об'ємні букви з підсвічуванням і без підсвічування. Підходять як для фасадних, так і інтер'єрних локацій. Дуже виразний і досить недорогий вид реклами, який добре виглядає і в поєднанні з іншими плоскими рекламоносіями (напр., табличками), і в якості окремо розташованих конструкцій. Відмінно дублюють фірмову символіку, можуть бути будь-яких розмірів, довговічні.

2. Рекламне оформлення вітрин

Дуже популярний і доступний варіант, що дозволяє вигідно виділити і саму торговельну точку, і реалізовані товари. Не потребує великого бюджету і тривалих часових витратах. Може бути двох видів: оформлення вітрин повнокольоровим друком або самосклеювальними вініловими плівками, які дуже легкі в демонтажі. У першому випадку виходить глибоке насичене зображення з ідеальною передачею кольору. За допомогою плівок можна нанести будь-яку інформацію (вирізається на плотері), що особливо актуально для короткострокових акцій, знижок і т.п.

3. Банерні конструкції

Один з найдоступніших і високоефективних «представників» зовнішньої реклами у вигляді плаката або щита, який кріпиться на фасад будівлі, дах або взагалі над проїзною частиною. Прямокутне полотно з вінілової тканини, натягнутої на каркас. Може використовуватися і всередині приміщень, розташовуючись на різній, досить великій висоті. Головне достоїнство банера – великі габаритні розміри, які забезпечують хорошу читаність навіть з далеких відстаней.

4. Брандмауер (брандмауерне пано)

Вид великоформатної реклами на фасадах будівель, величезний плакат з повнокольоровим друком у вигляді вінілового полотна або сітки на металевій конструкції, яка, в свою чергу, прикріплена до стіни. Габарити обмежуються тільки площею стін будівлі і її архітектурними особливостями. Не помітити брандмауер не можна – і в цьому його головна перевага.

5. Вивіски

Свого роду – «бейджик» підприємства, що локалізується безпосередньо на місці його розташування. Виготовляється у вигляді невеликого рекламного щита, що відображає важливу інформацію (назва, графік роботи і т.п.). Обов'язковий атрибут кожної фірми. Можуть також відображати фірмову символіку. Виконують ідентифікаційну, навігаційну та іміджетворну функції.

6. Світлові короби (лайтбокси)

Лайтбокс являє собою світловий короб з передньою панеллю з оргскла і задньої – з металу або ПВХ. Має начинку зі світлодіодів, які забезпечують рівномірне засвічення всієї поверхні. Форма і розмір можуть бути будь-якими. Досить недорогий іміджевий рекламоносій з тривалим терміном експлуатації, помітний і в темний час доби. Може бути підлогового виду, настінного і підвісного. Залежно від матеріалу виготовлення підходить і для вуличного використання, і для внутрішнього..

7. Рухомі рядки (LED-табло)

Один з найбільш масових видів світлової реклами. Електронний девайс з ПЗ на основі світлодіодної матриці, що генерує інформацію (статично і динамічно) за допомогою дистанційного керування. Рухомий світлодіодний рядок має дуже широку сферу застосування. Підходить для експлуатації всередині приміщень і на вулиці (завдяки вологозахищеним і морозостійким елементам конструкції).

8. Акрилайти і фреймлайти

9

Поняття «акрилайт» має на увазі тонку світлову панель з торцевим підсвічуванням. Це один з найбільш ультрасучасних, ефектних і ефективних рекламоносіїв, принцип роботи якого заснований на союзі акрилового скла і світла. А точніше – на проектуванні світла від стрічки з LED-модулями на прозору скляну поверхню з вигравіруваною інформацією. Компактний і універсальний в розміщенні (є підлоговий, настільний, настінний і підвісний тип).

Фреймлайти – ультратонкі прямокутні лайтбокси, які передбачають повне підсвічування змінного зображення (постера) за периметром. Мають легку вагу завдяки рамці з анодованого алюмінію. Дуже стильні і вишукані рекламно-інформаційні конструкції з широким габаритним рядом поруч із великою сферою застосування.

9. Штендери

Відносяться до категорії виносних конструкцій («мимохід», «стрітлайн», «спотикач»). Являє собою рекламну розкладачку в вигляді стоячого щита на опорі з інформаційним полем на одній або двох сторонах. Це – і навігатор, і інформатор, і просто іміджевий атрибут, який розміщують біля входу у фірму. Має різні типи конструкції і різні способи нанесення інформації. Переваги: мобільність, довговічність і доступна ціна.

10. Рекламні щити (білборди)

Виготовляється одно- або двосторонній щит з рекламним полем великих розмірів з локацією на стовпі або у вигляді окремої конструкції на металевих опорах. Класичний білборд – щит з розміром 3х6. Є і складні конструкції в кілька ярусів або під кутом.

Основне місце розташування – жваві вулиці, автомагістралі. Рекламні щити розраховані на привернення уваги як транспортного, так і пішохідного потоку. Виготовляються з атмосферостійких і удароміцних матеріалів.

Світлова зовнішня реклама. Що вибрати: неон або світлодіод

Дійсно, варто виділити і розмежувати виробництво реклами на основі неонового газу і LED-модулів. Так склалося, що світлодіоди скинули неон з трону рекламного бізнесу завдяки своїм очевидним перевагам, підкріпленим постійним здешевленням.

Але! З огляду на той факт, що світлова подача інформації лідирує за рівнем ефективності і ефектності, неонова реклама все одно залишається затребуваною, незважаючи на прогрес і впровадження нових технологій.

Особливо неон «рулить» там, де є необхідність у створенні ретро-атмосфери в дусі диско або Лас-Вегаса – одного з найбільш ілюмінованих міст світу, який потопає в океані неонових підсвічувань і реклами.

Переваги неону в тому, що він:

  • забезпечує яскраве і рівномірне світіння по всій довжині трубки;
  • має широку кольорову палітру (понад 100 різних відтінків);
  • форма і розмір рекламоносія на базі неону можуть бути будь-якими.

Але трубки з неоном досить крихкі, сильно «тягнуть» електроенергію і вимагають постійного техобслуговування.

 

У свою чергу світлодіоди:

  • економічні в енергоспоживанні і довговічні;
  • стійкі до зовнішніх впливів і коливань температур;
  • мають регульовану яскравість і прості в обcлуговуванні;
  • крім кольорових світлодіодів і RGB-модулів останнім часом набирають популярність SMART-діоди з індивідуальним програмуванням кожного модуля окремо.

Світлодіоди мають ширшу сферу застосування і універсальні у використанні (реклама, декор тощо). Світлодіодні конструкції розміщують і всередині, і зовні приміщень.

Де можна замовити зовнішню рекламу?

Звичайно ж – у нас! Здійснити виготовлення реклами «під ключ» – це як піднятися вгору по трьом сходинкам, на яких знаходяться: дизайн, виробництво і монтаж. Причому підніматися потрібно впевнено, уникаючи помилок, і як наслідок – зайвих грошових витрат і втрати часу.

Тому, якщо Вас цікавить зовнішня реклама (ціни на неї) і Ви хочете замовити саме якісний продукт, – наша рекламно-виробнича компанія готова надати Вам комплексне обслуговування на належному рівні.

Чому саме рекламне агентсво «Ташута»?

  • Не тільки тому що ми маємо власне виробництво реклами і штат працівників, завжди відкритих для плідної співпраці в підготовці нових, спільних з клієнтами проектів.
  • А й тому що ми – професіонали! І базис нашого професіоналізму - 20-річний досвід. Саме цей досвід дає нам не тільки впевненість в тому, що немає нічого неможливого. Але і сили виконати замовлення будь-якої складності, задовольнивши споживчий запити навіть найвимогливіших замовників.
  • Ми не просто любимо свою справу і віддані їй – ми постійно вдосконалюємось і ставимо для себе високі планки. Кожна складна задача для нас – це поштовх вперед, привід проявити новий, креативно нестандартний підхід. Тому і за її рішення ми завжди беремося з ентузіазмом, розширюючи асортимент продукції.
  • Так, робота за торованим шаблоном – надійна, але досить одноманітна. Тому ми ніколи не втрачаємо можливості залучити в своє виробництво інноваційні технології і матеріали, які надалі відкривають нові можливості для реалізації різноманітних, найсміливіших ідей.
  • Тому в нашому арсеналі ми використовуємо найновіші, високотехнологічні установки, не забуваючи модернізувати вже наявні.
  • Ми постійно моніторимо тенденції і технології зовнішньої реклами, крок за кроком формуючи лояльну цінову політику для своїх клієнтів.
  • З нашою командою співпрацюють як молоді фірми, що розвиваються, так і великі гравці з різних сфер бізнесу. Приємно, що кількість наших постійних замовників зростає. А значить – те, що ми робимо, заслуговує на високу оцінку. І ми цією оцінкою дуже дорожимо, також, як і своєю репутацією.

Тому ми завжди відповідально підходимо до виконання кожного етапу у виконанні замовлення.

Рекламний «all inclusive» від РВК «Ташута»: етапи нашої роботи

Якісний професійний монтаж - ще одна гарантія від нас!

А точніше від наших кваліфікованих монтажників. Адже у нас Ви може замовити не тільки виготовлення зовнішньої реклами. Але і послугу її якісного, надійного монтажу з урахуванням дотримання всіх правил безпеки. За нього ми теж несемо повну відповідальність, виконуючи свою роботу на належному рівні.

Цією темою ні в якому разі не можна нехтувати, тому що від якості монтажу конструкції безпосередньо залежить її довговічність, зносостійкість і зручність експлуатації.

Монтаж зовнішньої реклами (вивісок, лайтбоксів і т.д.) починається з ретельних вимірів нашими фахівцями місця установки з урахуванням особливостей поверхні і підбору кріплень під неї. Якщо для установки потрібна додаткова конструкція (як це буває в деяких випадках), ми теж можемо її виготовити.

Безумовно, процес монтажу пов'язаний з ризиком, тому що передбачає перебування на великій висоті (особливо – при установці банерів, брандмауерів на фасади будівель, дахи тощо) і контакт зі світлодіодним обладнанням. І будь-яка допущена помилка, нехай навіть невелика, може обернутися катастрофою.

Але наші досвідчені висотники відмінно орієнтуються в подібного роду питаннях. Тому довіртеся професіоналам і будьте впевнені: всі роботи будуть виконані за вищим розрядом.

montazh

Виготовлення зовнішньої реклами від РПК «Ташута»: недорого, креативно, оперативно!

Наше рекламне агентство гарантує, що зовнішня реклама, замовлена у нас, Вас не розчарує!

Адже після 20 років ми твердо стоїмо на ногах і навіть вже маємо свою власну торгову марку! Все завдяки старанній праці, досвіду і замовникам, які довірили нам свої проекти. Так чому б і Вам не стати одним з них!

Наші відділи:

наружная реклама широкоформатная печать

1. Відділ широкоформатного друку

15

2. Відділ поліграфічного друку

наружная реклама подрезка пленки наклейки

3. Відділ плотерної порізки та поклейки плівки

наружная реклама подрезка пленки наклейки

4. Відділ збирання конструкцій

наружная реклама сварка

5. Відділ зварювання

наружная реклама раскрой материалов

6. Відділ розкрою ДСП, МДФ

наружная реклама фрезеровка

7. Відділ фрезерної порізки

наружная реклама лазерная порезка

8. Відділ лащерно-гравіювальних робіт

20

9. Відділ гальваністичного покриття та фарбування