Головна
Як вгадати з розміром вивіски

Як вгадати з розміром вивіски

Рекомендації по вибору розміру зовнішніх рекламних вивісок

Шрифт, колір і габаритні розміри – це три відправних пункту для замовлення вивіски. Якщо ви вже визначилися з кольором і шрифтом вивіски, зараз ми хочемо зорієнтувати Вас в останньому. Тому що в основному замовники, які звертаються до нас, не можуть самостійно визначитися з оптимальним розміром їх майбутнього рекламоносія.

І це – природньо, тому що існують певні пропорції, що визначають гармонійність форм і розмірів вивіски. А знання про ці пропорції, безумовно, мають у своєму розпорядженні фахівці з досвідом роботи в даній області.

Абсолютно не важливий профіль Вашої компанії (чи то держустанова, салон краси, ресторан, магазин), нижченаведені правила – універсальні і відповідно до них можна спробувати виконати будь-яке індивідуальне замовлення.

Оптимальний розмір вивіски: що потрібно враховувати

Очевидно, що рекламна вивіска – це не просто ідентифікатор і іміджетворий елемент Вашої компанії. Це – свого роду сполучна ланка між Вами і Вашими потенційними клієнтами. Саме тому кожен замовник хоче бути впевненим в тому, що його вивіска буде легко читатися і буде помітна навіть здалеку.

Безумовно – чим більші габарити вивіски, тим дорожче вона коштує і тим вона помітніше. Але! Ставити в пріоритет великі габарити – не завжди доречно. Наприклад, при локації на вузькій вулиці прочитати вивіску побіжно наврядчи вийде.

Але, якщо Ваш заклад розміщується не над дорогою і в стороні від основного пішохідного потоку, Ваша вивіска повинна бути по-максимуму помітною, а значить – яскравою і немаленькою .

З огляду на те, що різні кольори людським оком сприймаються по-різному, ми пропонуємо Вам скористатися таблицею, яка допоможе дізнатися мінімальну висоту шрифту вивіски певного кольору  

  Є кольори, які розрізняють краще і гірше. Наприклад, як Ви бачите по таблиці, червоний колір лідирує в сприйнятті. За ним йде блакитний. Гірше інших сприймається зелений. Фахівці РВК «Ташута» обов'язково враховують ці моменти при роботі з кожним замовленням.

Що стосується пропорцій рекламної вивіски – то тут ситуація складніша. На шляху до ідеальних пропорцій завжди стають габаритні обмеження майбутнього місця її локації на фасадній частині будівлі. А також узгодження дизайн-проекту відповідно з архітектурно-художньою концепцією міста.

Але ми все ж наочно проілюструємо співвідношення розмірів, що найкраще сприймаються людиною. Це співвідношення: 1:3, 1:2, 3:5 і 2:3.

Ці приклади можуть прийти Вам на виручку при будь-якому оформленні Вашого закладу (напр., з використанням табличок та інших рекламоносіїв).Цікавий факт, що затишні вікна старих європейських будівель спроектовані саме за такими пропорціями. А архітектори не стануть робити щось просто так!

Рекомендовані габарити різних видів рекламоносіїв:

  • Білборди: стандартні – 3х6 м, збільшені – 5х10 и 5х15 м.
  • Брандмауери (« брандмауерне пано » або « настінний щит », прикріплений до торцевої сторони будівлі) мають площу до 250 м2.
  • Пілони рекламні площинні конструкції на опорі для розташування на підлозі) мають рекламну поверхню 1,20х1,80 м.
  • У двосторонніх кронштейнів повинні бути розміри також не вище 1,20х1,80 м.
  • Інформаційно-рекламні таблички мають габаритний ряд до 1 м.
  • Рекламні стели (вузькі вертикальні конструкції) мають висоту до 20 м.
  • Рекламні покажчики повинні бути розміром 1х1,50 м або 1,20х1,80 м.
  • А несвітлові інформаційні таблички – максимум 1х2 м.

Величезний асортимент засобів зовнішньої реклами допомагає без проблем вирішувати будь-які маркетингові завдання в будь-якій сфері. Тому, Вам не завадить знати основні характеристики та існуючі вимоги до габаритів рекламної вивіски, яку Ви можете замовити саме у нас!

Звичайно ж, кожен випадок – індивідуальний. Тому окреслити всі нюанси ми зможемо вже безпосередньо при оформленні замовлення найбільш зручним для Вас способом.