Головна
Найкращий дизайн зовнішньої реклами. Поради для успішної роботи з дизайнером

Найкращий дизайн зовнішньої реклами. Поради для успішної роботи з дизайнером

Продуктивна робота з дизайнером, заснована на взаєморозумінні, – це одна із запорук успіху в створенні ефективної зовнішньої реклами. І абсолютно неважливо її цільове призначення, чи то для точки продажів або оформлення офісу, – етап співпраці з дизайнером невід'ємний від загального процесу

Безумовно, добре, якщо Ви і дизайнер використовуєте одну і ту ж термінологію, і ваші погляди на пріоритетність певних завдань збігаються. Але, навіть якщо цього немає, при бажанні обох сторін завжди можна прийти до консенсусу.

Тому що взаємодія з дизайнером має свої реальні переваги. Адже компетентний дизайнер – це людина, яка здатна правильно і чітко сформувати візуальну концепцію будь-якого рекламоносія на вищому рівні.

Робота з дизайнером, який знає свою справу, дасть Вам можливість придбати новий досвід і знання, які, можливо, знадобляться ще в майбутньому. Але щоб не затягувати процес підготовки до виготовлення рекламоносія і вкластися в бюджет, Вам потрібно продумати певні моменти. І про них ми зараз поговоримо.

1. Уважно підійдіть до вибору дизайнера, якому хочете довірити свій проект

Ваша ключова задача на початковому етапі: найняти дійсно відповідальну талановиту людину, яка докладе всіх зусиль для втілення Ваших задумів і згенерує свої.

Звичайно, добре, якщо дизайнер розглядатиме Ваше замовлення не як черговий « конвеєрний » варіант для заробітку, а як важливе втілення певної творчої ідеї, що сприяє його самореалізації на професійній ниві.

Об'єднання ваших прагнень в результаті дасть дизайн, який неодмінно досягне мети і принесе максимальну користь.

2. Чітко визначьтеся: що саме Вам потрібно від дизайнера

Якщо у Вас вже є хоч якісь ідеї і приклади вподобаних робіт, саме час зустрітися з дизайнером. Зрозуміти, сформулювати і донести йому: який внесок він повинен зробити в розвиток Вашого бізнесу і в чому полягатиме його допомога.

Виходячи з Ваших потреб, професійний дизайнер обов'язково допоможе Вам втілити ідеї в реальність. Можливо, Ви просто хочете провести ребрендинг вже існуючої дизайн-концепції. Або хочете скопіювати і отцифрувати дизайн з фотографії, яка Вам сподобалася.

Будьте відкриті і діліться з дизайнером своїми вподобаннями. Можете сміливо показувати чужі проекти, які Вам до вподоби. Десь Вам може подобатися шрифт, десь – колірне рішення, десь – форма. Всі ці моменти і стануть відправними пінктами.

3. Будьте конкретніше

В ідеалі, готуючись до зустрічі або дзвінку, Вам варто відправити дизайнеру свої ідеї в письмовому вигляді, щоб він встиг осмислити проект заздалегідь.

Він може запропонувати Вам заповнити творчий бриф, що представляє собою список деяких питань, типові з яких можуть бути про:

  • Вашу мету і аудиторії;
  • Ваших конкурентів;
  • дії, яке Ви очікуєте від потенційного покупця.

Постійно підтримуйте контакт з дизайнером, уникаючи ремарок на кшталт « Мені просто це не подобається ». Мотивуйте і конкретизуйте свої антипатії, акцентуючись на симпатіях. Наприклад, « цей колір мені здається занадто зухвалим, а ці лінії – занадто важкими ».

У свідомості дизайнера завжди базується мікс з образів і емоцій. Навіть якщо Ви скажете: « Я хочу, щоб вивіска виглядала більш затишно, елегантно» и т.п. – він Вас обов'язково зрозуміє.

Дизайнер вкаже Вам моменти, які можуть або не можуть бути використані в рішенні тієї чи іншої задачі, і приведе приклади того, що підійде саме Вам.

4. Знайте свою історію

І зумійте її коротко розповісти. Адже дизайн рекламоносія є візуалізацією цієї самої історії. Дизайнер неодмінно повинен вникнути в те, яким саме чином Ви хочете піднести її клієнту.

Подумайте про свою фірму/бренд як про особистість – і озвучте її пріоритети: данина сучасності або традиціям, потреба в фантазійній індивідуальності або в формально суворій концепції.

Це допоможе дизайнерові визначити межі: наскільки з вами можна розгулятися полем ідей, які кольори і шрифти використовувати.

Чим займається Ваша фірма і чому хтось повинен купувати її товари або послуги? Що саме Ви знаєте про своїх покупців? Будь-які нюанси з їх психології допоможуть Вам з дизайнером створити високоефективний рекламоносій, який потрапить « в десятку ».

5. Враховуйте емоційну складову реклами

Не варто її недооцінювати. Адже часто, просто емоційна покупка передує її логічному поясненню.

Позначте, яке саме настрій повинен створювати Ваш майбутній рекламоносій і що повинен відчувати клієнт, коли його побачить. Дайте відповідь з власного досвіду, адже Ви теж клієнт якоїсь фірми або бренду. Чому Ви віддали їм перевагу? Може, саме тому що Ви пережили якісь емоції або Вам без пояснення все сподобалося?

Значить, відмінна плідна дизайнерська робота стала причиною Вашої симпатії, котра виправдовує Ваш вибір.

6. Покладайте відповідальність, але й самі не будьте осторонь

До нас звертаються люди, чекаючи оперативного і найкращого рішення їх комерційних завдань. Ми теж відповідно зацікавлені у продуктивній співпраці. І, звичайно ж, хочемо уникнути недоробок, які б привели до затягування часу і збільшення бюджету на замовлення.

Але і Ви повинні сприяти в цьому, і дизайнеру – зокрема! Жоден дизайнер не зможе стати Вами, щоб побачити в точності все те, що бачите Ви, і мислити один в один так само, як і Ви. Тому, активно беріть участь в процесі, давайте коментарі, робіть ремарки, висловлюйте побажання, мінімізуючи обсяг доробок.

Щоб досягти бажаного Вами, робіть ставку на колективний результат. У нас було чимало клієнтів, які взагалі не мали уявлення про належний вигляд кінцевого продукту. Для нас не проблема створити щось з нуля. Але Вам же буде цікавіше брати участь в створенні замовлення на дизайнерсько-підготовчому етапі.

 

Підсумкова порада по роботі з дизайнером

І її суть: дотримуйтеся всіх вищевикладених рад. Так Ви зможете домогтися найкращих результатів у роботі з дизайнером, і з дизайнером РВК «Ташута» – головним чином. Тому що ми запрошуємо Вас до співпраці на вигідних умовах.

Ми допоможемо Вам успішно провести рекламну кампанію. Наш дизайнер забезпечить Вас ефектним дизайном будь-якого рекламоносія. Просто:

  • будьте сміливіше в висловлюванні своїх побажань і переваг;
  • відкритіші до конструктивного діалогу;
  • чітко формулюйте завдання.

Адже Ви ніколи не знаєте, які вербалізовані ідеї стануть відправним пунктом для створення продукту з оригінальним дизайном, що посприяє успіху Вашої фірми.