Головна
Що потрібно знати при замовленні зовнішньої реклами?

Що потрібно знати при замовленні зовнішньої реклами?

перед заказом наружной рекламы прочти

Яка роль інформаційно-рекламних носіїв в просуванні Вашого бізнесу найбільш ефективний спосіб донесення Вашого меседжу до майбутнього споживача.

Всі маркетингові цілі ґрунтуються на залученні уваги максимальної кількості людей. Але вибір і замовлення рекламоносія може дійсно поставити в глухий кут масою нюансів: на якому саме зупинити увагу, чому, як не помилитися? Не хвилюйтеся! Фахівці РВК «Ташута» спеціально підготували лаконічну інструкцію, головне завдання якої: істотно полегшити для Вас цей процес. Отже!

Крок перший: підбір рекламоносія відповідно до цільової спрямованості Вашого бізнесу.

Наприклад:

1. При інтер’єром оформленні торгової точки в хід можуть йти:

2 При внутрішньому оформленні офісного інтер'єру також можна використовувати перераховані вище позиції, але додати:

3. При підготовці до різного роду заходів (як-то – виставка, конференція, промо-акція) Вам на виручку може прийти рекламно-виставкова продукція, наприклад:

Реклама за межами місць продажу і поза офісом повинна не тільки створити і підтримати бізнес-імідж. На неї ще покладається дуже « почесна » і важлива місія: за короткий час втиснутися в свідомість людини і засісти в ній, спонукаючи до придбання товару або послуги Вашої фірми. Тому логічно використовувати:

Звісно ж, Ви розумієте, що все повинно бути відповідності і рожевий напис не підійде для вивіски салону байків. Не тільки виходячи зі свого бюджету, вибирайте рекламне оформлення, яке презентуватиме вас по-максимуму. А також надасть можливість гармонійно, вдало об'єднати важливу для Вас контактну інформацію з фірмовою символікою.

Адже одна справа – замовити флаєри для разової акції. А інше – стаціонарну конструкцію, яка буде обличчям Вашої фірми.

Крок другий: відповісти на ряд основоположних ключових питань.

  • Де буде « жити &raquo замовлений Вами рекламоносій: всередині будівлі або зовні?
  • Яким впливи навколишнього середовища будуть на нього діяти?
  • Яким вітровим навантаженням він повинен протистояти при використанні зовні?
  • Чи збираєтеся Ви залишати його на дощі або будете заносити як в негоду, так і вночі?
  • Наскільки міцною повинна бути конструкція в незалежності від її локації?
  • Як часто Ви будете її використовувати, і наскільки довговічна вона повинна бути?

Тому що відповіді на ці запитання визначать як технічні, так і візуальні характеристики замовлення, яке в готовому вигляді повиннно задовольнити Ваші потреби в якісному засобі зовнішньої реклами.

У кожного матеріалу – свої вагові навантаження, які він здатний витримати і стійкість до атмосферних явищ. Наприклад, для рекламоносія, який Ви хочете спокійно залишати під дощем, радимо вибирати непромокальну сировину (композит, ПВХ-пластик і т.п.). Те ж саме стосується протистояння вітру – він повинен бути або сам важким, або мати надійне кріплення.

До речі, питання кріплення і що може для цього знадобитися, – теж потрібно продумати. Є рекламоносії, які передбачають кілька варіантів кріплення, є – окремо стоячі. Все залежить від їх конструктивних особливостей (напр., для певних потрібно свердлити стіну, для інших достатньо гладкої поверхні, щоб посадити на скотч).

У будь-якому випадку ми врахуємо всі моменти і запропонуємо найкращий варіант p>

Крок третій: вибір габаритних розмірів рекламоносія.

Вибирайте його максимальний розмір, який Ви можете собі дозволити, не тільки виходячи з бюджету, а й з габаритних розмірів майбутнього місця локації. Тому, Вам потрібно точно їх визначити, перш ніж перейти безпосередньо до його дизайну. Запам'ятайте головне правило: чим більше кегль шрифту – тим легшим для читання буде текст. Отже, така вивіска, банер і інша продукція буде більш помітною навіть з далеких відстаней.

Зрозуміло, що проблему нестачі місця ще ніхто не відміняв! Але це не повинно Вас напружувати. Тому що фахівці РВК «Ташута» мають величезний досвід в оформленні різних площ – як в малих, так і великих масштабах. Тому, префікси «пере-» і «недо-» щодо розмірів Вашого замовлення – виключені!

Побудьте трохи в ролі дизайнера!

Відповівши на всі попередні питання, Вам належить перейти до проектування рекламоносія. І це аж ніяк не вирок, а запрошення на відповідальний, але дуже творчий етап підготовки Вашого замовлення. Звичайно ж, Ви без проблем можете отримати кваліфіковану допомогу фахівців нашої фірми. Але можете і самі надати вже готовий макет.

Тому, пропонуємо Вам скористатися нашими дизайн-порадами, які допоможуть зрозуміти, що мистецтво створення ефективної реклами – не так вже й складне.

Будьте лаконічні! У донесенні свого рекламного посилання не намагайтеся втиснути масу інформації, не висловлюйтесь складно. Можете придумати слоган. Але навіть якщо його немає, говоріть тільки найважливіше! Так люди швидше Вас зрозуміють і навіть підсвідомо зроблять висновок, що їм необхідний Ваш товар або послуга.

Використовуйте легкий для читання і великий шрифт! Заради такого шрифту потрібно жертвувати навіть прагненням до оригінальності. Літери повинні бути чіткими, щоб напис на рекламоносії не змішався в одну загальну масу. Витончені тонкі штрихи букв – теж аж ніяк не в плюс. Для отримання більш докладної інформації читайте статтю « Як безпомилково вибрати шрифт для зовнішньої рекламної вивіски ».

Підберіть вдале колірне рішення! Ні, ми не закликаємо Вас освоювати ази колористики. Але є певні закономірності сприйняття кольору людським оком і їх обов'язково потрібно враховувати. Тому, для більшої привабливості Вашого рекламоносія радимо зіграти на високому контрасті, наприклад, світлий логотип + темний фон. Причому, повинні контрастувати не тільки його елементи між собою, але і він з поверхнею, на якій розміщений (докладніше, « Колір зовнішньої рекламної вивіски: як правильно вибрати і що потрібно знати »).

« Правильна » роздільна здатність – максимально чітке зображення! « Правильна » означає « висока ». « Правильна » якщо вона:

– взято з якісної камери;

– придбано на « стоці » фотографій.

Також Ви можете використовувати свою фірмову символіку, розроблену професійним дизайнером. Якщо роздільна здатність логотипу буде низькою для обраного Вами рекламоносія (напр., Для банера), скористайтеся послугами наших фахівців. Вони перероблять його в потрібний формат з роздільною здатність потрібною.

Сподіваємося, ці експертні поради допоможуть Вам при створенні і замовленні будь-якого носія зовнішньої реклами, яка, до речі, є невід'ємною частиною медіапланування великих компаній поряд зі ЗМІ. І безсумнівно – допоможе Вам у просуванні Вашого бізнесу.