Советы по приему посылок от компаний перевозчиков

Переконайтеся, що Вам видали всі "місця" з Вашого відправлення відповідно до накладної, яку Вам видасть оператор відділення або кур'єр при адресній доставці.

Наприклад:

У накладній вказано "Кількість місць: 5" – значить Вам повинні видати 5 (і не менше) упаковок. Зверніть увагу, що для економії місця та для більшої безпеки товарів, ми можемо запакувати в одну упаковку кілька позицій з Вашого замовлення, в такому випадку ця одна упаковка = 1 місце у відправленні;

Важливо!


Якщо товар прийшов у дерев'яному латанні - співробітники відділення зобов'язані, на Ваше прохання, зняти його для огляду товару. Огляд проводиться тільки в присутності співробітника компанії "Нова пошта".

При адресній доставці кур'єри НЕ зобов'язані  розкриття (викрутка, пасатижі, молоток).


Обов'язково перевірте всі коробки та переконайтеся у відсутності пошкоджень, які можуть бути отримані під час транспортування, а також слідів розкриття упаковки товарів.

Важливо!

Обов'язково відкривайте зовнішню картонну упаковку крихких товарів (ящики з оргскла, дефлектори для кондиціонерів, захисні екрани для касира тощо), щоб уникнути ризику не помітити приховані пошкодження. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має прим'яту або подряпану упаковку. Якщо у вас немає бажання або часу, щоб розкрити та перевірити кожну упаковку, ризики за можливими механічними пошкодженнями лягають повністю на вас.

Ваше замовлення страхується на 100% його вартості.&nbsp ;До моменту приймання замовлення Вами від служби доставки, відповідальність за його цілісність та безпеку несе служба доставки 

Якщо Ви виявили пошкодження – зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії перевізника (оператора відділення або кур'єра при адресній доставці) складання відповідного акту  (Акт приймання-передачі), де вкажіть тип пошкодження та відмовляйтеся від посилки.

Претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами від служби доставки,  без складання Акту або повідомлення наших менеджерів до моменту прийому товарів, – не приймаються. Не забирайте та не залишайте у себе пошкоджений товар – це може спричинити відмову в компенсації.

Важно!


Про пошкодження повідомте наших менеджерів. Фото пошкоджень та заповненого Акту надішліть нам на адресу: office@tashuta.ua/ua або на вайбер +380443561717
  • Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкодження товару, якщо він вже був прийнятий Вами у служби доставки.
  • Без проведення процедури огляду Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження.


Офіційні правила отримання відправлень опубліковані на сайті "Нова пошта":

  • Послуга доставки на адресу має лише доставку до під'їзду, і не включає занесення замовлення в будинок та його підйом на поверх.
  • Послуга "Підйом на поверх" замовляється заздалегідь та оплачується відповідно до тарифів служби доставки. Якщо Вам необхідний підйом на поверхню – обов'язково повідомте про це менеджерів.


Головна
Советы по приему посылок от компаний перевозчиков