Головна
Як безпомилково обрати шрифт для зовнішньої рекламної вивіски

Як безпомилково обрати шрифт для зовнішньої рекламної вивіски

У відповідь на це питання існує ряд універсальних, певних правил і рекомендацій. І абсолютно не має значення, для якого приміщення Ви хочете замовити вивіску (це може бути і кафе, і ресторан, і торговий центр і т.д.).

У будь-якому випадку, для початку важливо чітко визначитися, яким цілям має слугувати обираний шрифт. Їх ми би назвали 3, а саме:

  1. Бути оригінальним і привертати увагу.
  2. Працювати на створення і підтримку іміджу рекламованої фірми.
  3. Прикрашати те чи інше приміщення.

В нашій практиці в більшості випадків замовники одразу самі висловлюють свої побажання, вказуючи на той чи інший шрифт. Але і в наших дизайнерів є свій власний арсенал шрифтів, який вони люб'язно Вам запропонують.

Спираючись на «золоті» правила створення рекламних вивісок будь-яких габаритів (напр., банерів або об'ємних букв), рекомендуємо використовувати 2 шрифти, які обов'язково повинні:

  • гармонійно поєднуватися один з одним;
  • легко сприйматися людським оком;
  • відповідати фірмовому стилю замовника.

Кількість шрифтів більше двох утворює шрифтову «солянку», що розсіює увагу потенційного споживача.

НЕ РЕКОМЕНДУЄМО для виготовлення вивісок обирати шрифти, що складно читаються, наприклад:

  • художній (дизайнерський) шрифт;
  • рукописний (каліграфічний) шрифт;
  • шрифт з широкими символами;
  • шрифт з тонкими символами;
  • шрифт з маленьким інтервали між буквами і маленькими внутрібуквеннимі прорізами.

РЕКОМЕНДУЄМО для виготовлення вивісок прості і легкі для читання шрифти:

  • плакатно афішного типу;
  • із середньою контрастністю;
  • з хорошою чіткістю і насиченістю;
  • простого накреслення «Normal».

З професійної точки зору можна виділити три типи шрифтів, кожен з яких має свої ознаки і особливості сприйняття людським оком. Їх бажано знати і враховувати при замовленні рекламної вивіски. Тому, давайте зупинимося на цій темі більш докладно.

Шрифти із зарубками (« антіквенні», « романські» шрифти)

Класика друкарських шрифтів! Всім відомі Times New Roman, Bodoni і Garamond найбільш популярні в цій шрифтової категорії, яку в Західних країнах називають просто – «serif» (з англ. – « зарубка»). »). Зарубками називаються короткі штрихи, які перпендикулярно доповнюють кінці букв, починаючи і закінчуючи основні лінії знаків.

Не помилимося, якщо скажемо, що антіквенні шрифти виглядають стійкіше (немов на опорі), а отже, – - і більш офіційно (підходять для історичних будівель і пам'яток архітектури). Тому користуються попитом у наших клієнтів з держустанов, які замовляють виготовлення рекламної вивіски (напр., Об'ємні букви на фасад будівлі).

Зарубки підвищують легкість для читання шрифту і полегшують його візуальне сприйняття, як би пов'язуючи букви, і тим самим вибудовуючи єдину лінію. Такий друкований текст читається набагато легше, особливо його великі масиви, тому що зарубки слугують свого роду покажчиками, що направляють людський погляд уздовж рядків напису.

Особливості виготовлення вивісок на базі шрифтів із зарубками

Варто відзначити, що об'ємні світлові букви із зарубками виготовляти складніше, ніж літери гротескових шрифтів. Цим визначається і вища ціна на них. Міжбуквений інтервал зменшити важко, як і непросто забезпечити рівномірне засвічення зарубок.

Але! Ви можете довіряти РВК «Ташута», адже ми запропонуємо Вам найкращий варіант навіть серед найбільш непростих.

Шрифти без зарубок (« рубані » або « гротескові » шрифти)

Таким шрифтам властиві строгі геометричні форми, і, як Ви вже зрозуміли, ніяких зарубок в їх буквах немає. Типові представники – шрифт Calibri, Arial и Helvetica.

На англійський манер називаються «sans serif», на німецький – «grotesk», на американський – «gothic». Найчастіше мають однакову товщину основних і сполучних елементів. Тому,  рубані шрифти виглядають чітко, лаконічно і насичено.

Сприймається гротеск дуже легко і цілісно, виглядає сучасно. Та й дизайнерам працюється з рубаними шрифтами «на ура». Відсутність зарубок дозволяє без проблем регулювати міжбуквений інтервал.

Без рубаних шрифтів не обходяться ані заголовки глянцевих журналів, ані рекламні матеріали. Тому, що вже говорити про рекламні вивіски як зовнішнього, так і інтер'єрного застосування.

Шрифти без зарубок ідеально підходять для сучасної архітектури (в торгових центрах, барах, клубах і т.д.). .). Добре застосовувати гротеск для оформлення світлових букв , які будуть розміщуватися на фасаді будівлі.

Декоративні шрифти (рукописні і дизайнерські)

Художній образ шрифту, обраний для рекламної вивіски, може легко передати стиль самого закладу. Такі шрифти дозволяють « проявити оригінальність » і приходять на допомогу там, де потрібно створити іміджевий рекламний атрибут, який працює на впізнаваність фірми.

Ця група включає в себе різні варіанти курсиву, який пом'якшує будь-який напис, роблячи його більш вишуканим і навіть святковим. Звісно ж, імітація рукописний тексту виділяє такий рекламоносій серед інших, акцентуючи на собі увагу потенційного клієнта.

Не будемо приховувати той факт, що декоративні шрифти сприймаються людським оком не так легко і швидко, як шрифти перерахованих вище категорій. Але, якщо проаналізувати вигоду, – назва Coca-Cola, написана звичайним шрифтом, не була б настільки впізнаною по всьому світу.

Рядкові та прописні букви вивіски. Особливості сприйняття

Якщо в написі використовуються рядкові літери, починатися вона повинна з Заголовної.

Для напису, який складається з ПРОПИСНИХ букв, найкраще підходять шрифти із зарубками і рубані шрифти. Але потрібно пам'ятати, що в такому випадку необхідно збільшити міжбуквений інтервал, щоб полегшити візуальне сприйняття вивіски. Інакше – всі букви зіллються в одну масу.

Але кожен випадок – індивідуальний. Тому розмір і вид букв залежить від розмірів місця, де в майбутньому буде розміщуватися рекламна вивіска

Горизонтальне і вертикальне вирівнювання написи

Якщо напис на Вашій вивісці складається з двох рядків, набраних одним і тим самим шрифтом, одного і того ж розміру, інтервал між буквами повинен бути рівнозначним.

У вертикальному варіанті легше сприймаються букви, розташовані паралельно стіні зверху вниз. При перпендикулярному розташуванні букв краще читати знизу вгору х

Міжрядковий інтервал

У однорядкових написах рекомендуємо використовувати один шрифт одного кегля (розміру). Якщо напис розбитий на два рядки і більше, можна, і навіть бажано, використовувати 2 шрифти: так він буде виглядати приємно, лаконічно і нетривіально. Для гармонійних пропорцій напису міжрядкову відстань повинна бути більшою в 1,25 до 1, 5 рази, ніж висота рядкових літер.

Шрифт і стиль будівлі

Дуже важливо, щоб шрифт Вашої майбутньої рекламної вивіски гармонійно поєднувався з екстер'єром або інтер'єром будівлі, де вона буде розміщуватися, і не виглядав, як мереживо на танку. Художній образ шрифту (монументальний, декоративний, курсив і т.д.) повинен відповідати архітектурним формам будівлі.

Зрозуміло, що ніхто Вам не зможе заборонити обрати той чи інший шрифт. Але, якщо Ви не байдужі до свого міста і естетично приємногооформлення його простору, – Вам необхідно підійти до цього питання дуже ґрунтовно, іноді навіть жертвуючи особистими уподобаннями заради відповідності форм і пропорцій.

Підсумуємо

Скільки б порад і правил ми не озвучили в цій статті, пам'ятайте: не обов'язково їх всіх дотримуватися. Кожен випадок має свої нюанси, тому що залежить від багатьох факторів, в тому числі і від бюджету, і від конструктивних особливостей зробленого Вами замовлення. Щоб полегшити свій вибір, звертайтеся одразу безпосередньо до фахівців РВК «Ташута», за плечима яких – проекти різного рівня складності і масштабу. Ми допоможемо Вам заявити про Вашу фірму і виготовимо гідний іміджевий рекламоносій, яким Ви будете задоволені.