Успішне ведення бізнесу - це ціла стратегія, слідуючи якій, Ви повинні зібрати в собі навички маркетолога, економіста, психолога, і … візуального мерчендайзера.
До речі, на цю професію став рости попит. Тому що на сьогоднішній день, в умовах посилений конкуренції, дизайн-оформлення торгового простору, яким якраз і займаються вітріністи, є одним з головних важелів в просуванні фірми на ринку.
В першу чергу, прагнути по-максимуму, раціонально і зі смаком використовувати площу приміщення, в якому знаходиться Ваш магазин, кафе або інший заклад. І вікна – в тому числі! Адже з їх допомогою Ви можете не тільки заявити про себе, продемонструвати свою продукцію, але і вийти на контакт з майбутнім споживачем .
Просто уявіть, що вікно – це обкладинка книги, до якої Ви хочете залучити велику кількість читачів. Звісно ж, ця обкладинка повинна бути не просто яскравою, а й неабиякою, такою, що, « чіпляє », й викликає бажання відкрити книгу і прочитати її до кінця.
Отже, віконна вітрина – це свого роду Ваше візуалізоване звернення до бажань і потреб споживача. Володіючи в комплексі знаннями з його психології, підкріпленими дизайнерськими знаннями і практичними навичками, Ви перетворите звичайну віконну вітрину в вітрину, що, « продає » за принципом: « Подивився на вікно – захотів увійти в двері!»
І нижчевикладені поради від спеціалістів РВК «Ташута» покликані допомогти Вам у цьому!
Для того, щоб Ваші вже оформлені віконні вітрини в результаті володіли підвищеним коефіцієнтом привабливості, потрібно чітко зрозуміти кілька важливих речей .
Саме візуально привабливі товари є чудовою базою для створення такої вітрини (напр., брендовий одяг). У різних випадках це можуть бути товари, на які Ви хочете зробити акцент. Але! Якщо « козир » Ваших товарів – функціональна практичність, а не краса, зосередьтеся не на їхніх естетичних характеристиках, а на технічних, перетворивши в очевидні переваги і достоїнства. Отже, вся віконна експозиція повинна крутитися навколо цього і інформувати перехожих будь-якими засобами. Використовуйте собі в допомогу банери, таблички, цінники і інші рекламоносії, які Ви також можете замовити у нас. |
… І грайте на її естетичних уподобання, а також гендерних цінностях, відштовхуючись від яких Вам буде легше скласти концепцію оформлення вітрини, в тому числі, і її колірне рішення.
Наприклад, жінок приваблює романтичний квітковий декор і блиск кристалів. У магазинів з чоловічими товарами – інша специфіка. Що ж стосується послуг і товарів, розрахованих як на чоловічу, так і на жіночу частину населення, легко зіграти на нейтральності та універсальності. Просто потрібно знайти « золоту середину », що налаштовує на позитив, якого так не вистачає в повсякденному житті.
Наскільки вона широка? Наскільки легко експозиція буде сприйматися людським оком і звідки? Адже фразу « велике бачиться на відстані » можна трактувати не тільки алегорично, але і прямо. Якщо вулиця вузька, навряд чи варто замовляти величезний реквізит у вітрину: він все одно не справить належного враження.
… І прагнемо донести свій рекламний меседж. В цілому, професіонали в області візуального мерчандайзингу виділяють три типи вітрин за специфікою :
За типом конструкції:
А точніше, підберіть такі реквізити, які б стали надихаючою декорацією, що створює « ефект присутності ». Наприклад, для продуктів харчування створіть сцену пікніка на природі з кошиками і покривалом. При цьому дотримуйтесь одного стилю, гармонії в кольорах і пропорціях. Хоча, самовар на фоні Ейфелевої вежі буде виглядати безглуздо, але смішно.
|
Брендові магазини ніколи не шкодують коштів на оформлення вітрин, яке не тільки виконує іміджетворну роль, але й стимулює продажі – як заплановані, так і імпульсивні.
Тому, РВК «Ташута» пропонує Вам свої послуги, так як ми маємо величезний досвід в цій сфері (дивіться розділ « Оформлення вітрин »). Це може бути або « оформлення вітрин кольоровими плівками », або « оформлення вітрин повнокольоровим друком ».
Якщо Вам потрібні банери, штендери, плакати, поліграфія і інше рекламне обладнання – теж звертайтеся до нас! Запропонуємо і виготовимо в найкоротші терміни!