Головна
Гарантія та умови повернення продукції

Гарантія та умови повернення продукції

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НА ПРОДУКЦІЮ:

Гарантійний термін складає 1 рік з моменту його постачання чи монтажу.

Заміна комплектуючих в яких вийшов гарантійний термін виробника деталі оплачується замовником.

Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем самостійно та за власний рахунок

Гарантійне обслуговування припиняє свою дію у разі:

  • Вироби мають сторонні механічні ушкодження;
  • Наявність ознак самостійного ремонту чи розбирання;
  • Ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання;
  • Пошкодження у процесі неправильної експлуатації;
  • Ушкодження у разі недбалого транспортування продукції.

У разі припинення гарантійного терміну ремонт та обслуговування рекламно-інформаційної продукції проводиться за рахунок Замовника.

Вартість робіт встановлюється за домовленістю.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ:

Вся продукція виготовляється на замовлення за кресленнями наданими на сайті або за кресленнями замовника. Товар не зберігається складі.

Відповідно до статті №9 закону України «Про захист прав споживачів», в якій говориться: «Товари нарізані чи розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником) обміну та поверненню не підлягають».

Також поверненню не підлягають індивідуальні замовлення, зроблені чи привезені на вимогу замовника.

ВИ ОТРИМАЛИ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ?

Якщо при отриманні замовлення ви знайшли дефектний товар, будь ласка напишіть нам і наш менеджер зв'яжеться з вами.

У разі підтвердження дефекту з нашої вини, ми здійснимо обмін товару або повернення коштів.

Вартість доставки товарів неналежної якості оплачує наша компанія.

Якщо на товарі є механічні пошкодження з вини замовника (подряпини, сколи, потертості), товар поверненню не підлягає

ТОВАР БУВ ПОШКОДЖЕНИЙ ТРАНСПОРТНОЮ КОМПАНІЄЮ?

Наша компанія не несе відповідальності за якість доставки замовлення кур'єрськими службами.

У разі псування товару внаслідок неякісної доставки відповідальність покладається на кур'єрську службу.

Підписуючи товарно-транспортну накладну у відділенні перевізника без перевірки на пошкодження, відповідальність за неякісну доставку несе одержувач.

У разі пошкодження продукції або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, скласти акт(претензію) та повідомити про те, що сталося за телефонами, вказаними на нашому сайті.

ВИ ОТРИМАЛИ НЕ ТОЙ ТОВАР?

Якщо ви отримали товар, який не відповідає замовленому, внаслідок помилки менеджера або виробництва, ми можемо попросити вас вислати товар назад (вартість доставки оплачує наша компанія), а можемо запропонувати повернення коштів або вислати заміну з безкоштовною доставкою.

Звертаємо увагу на те, що різні монітори по-різному передають колірні відтінки і якщо продукція не відповідає вашим очікуванням, це не означає, що вам вислали не той товар.

Якщо колірна гама критична, перед запуском у роботу робиться кольоропроба, яка узгоджується із замовником.

Для узгодження кольору матеріалу – запитайте зразки у менеджера.

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ

Кошти повертаються клієнту після отримання нашою компанією замовленої Вами продукції.

Протягом 3-х робочих днів ми повернемо Вам гроші якщо:

  • товар не пошкоджений (за винятком заводського браку)
  • товар не має слідів використання

СКАСУВАННЯ ОПЛАЧЕНОГО ЗАМОВЛЕННЯ?

При необхідності, можна скасувати оплачене замовлення, яке ще не запустили в роботу.

Кошти покупцю повертаються у повному обсязі.

Комісія грошових переказів покупцю не компенсується.

У разі якщо замовлення вже в роботі - повернення коштів не здійснюється.